Onderhoud door BDR Deurtechniek.

U heeft in het verleden een garagedeur of industriedeur aangeschaft, welke wellicht niet meer functioneert zoals u het gewend bent. Veelal bied een onderhoudsbeurt op uw deur hierbij de oplossing

Daarnaast geld er een wettelijke verplichting om preventief onderhoud op uw industrie deur(en) te laten verrichten. Natuurlijk is de veiligheid van uw medewerkers en klanten belangrijk voor u, maar deze maatregel levert u meer op. Door een frequente controle verlengt u de levensduur van uw deur wat natuurlijk een directe besparing oplevert. Daarnaast levert een onderhoudscontract u ook indirect besparingen op. Door goed en regelmatig onderhoud blijft uw deur optimaal functioneren, zodat onder andere uw energiekosten minimaal blijven.

Voor de duurzaamheid van uw garagedeuren of industriedeur adviseren wij om deze jaarlijks te laten onderhouden. Dit kunt u doen door een onderhoudscontract bij ons af te sluiten.

Een onderhoudsbeurt bestaat uit:

-          Reinigen wij alle bewegende delen en voorzien deze van nieuw smeermiddel;
-          Controleren wij de volledige aandrijving en alle beveiligingen op juiste functionering.
-          Eventuele  instellingen worden waar nodig bijgesteld.

Onderhouds overeenkomsten:

1. Eenmalig onderhoud

U geeft opdracht tot het onderhouden en nakijken van de deur(en). Wij voeren deze werkzaamheden in onderling overleg uit. Na de eerste servicebeurt wordt op de deur(en) type-plaatjes geplaatst met daarop de afgetekende service. Hierdoor kunnen eventuele vervolgbezoeken of -reparaties sneller uitgevoerd worden. Het onderhoudsrapport en de factuur die u in uw bezit krijgt, zijn een geldig bewijs van onderhoud. Wij reinigen alle bewegende delen en voorzien deze van nieuwe smeermiddel. De aandrijving en beveiligingen worden helemaal gecontroleerd en waar nodig is bijgesteld.

2. Meerjarig contract

Wij nemen uw deuren op in ons service systeem. Dit is een database waarin alle gegevens van de deuren welke wij onderhouden worden opgeslagen. Tijdens de inventarisatie, maar ook na elk onderhoud noteren wij alle technische punten ten aanzien van uw deuren. Hierdoor kunnen wij snel schakelen en weten wij exact wat er bij u speelt.

Wij voorzien de deur(en) die bij u in bedrijf zijn van een deurnummer. Hierdoor kunnen wij u bij een storing of beschadiging snel van dienst zijn.

3. Quik scan

U geeft opdracht tot het nakijken van de deuren. Wij voeren deze werkzaamheden in onderling overleg uit. Wij kijken de deuren visueel na en controleren alle beveiligingen. Dit contract kunt u toepassen bij eventueel hoog gebruik van de deur. Door een combinatie van een standaard of meer-jaren contract met de Quik scan bent u verzekerd van een goed werkende deur. Wij komen dan 2x per jaar langs tegen een sterk gereduceerd tarief. Zo heeft u de garantie dat uw deuren optimaal functioneren, zonder dat dit hoge investeringen vergt.

4. After Hours contract

Bij een After Hours contract bieden wij de service aan buiten de reguliere kantoortijden. Vooral voor productiebedrijven bied dit vaak intressante mogelijkheden, aangezien men niets merkt van onze werkzaamheden. Afhankelijk van uw eisen en wensen bieden wij u een contract op maat aan. Geïnteresseerd? Vraag naar de mogelijkheden.

5. Makelaars contract

Als makelaar heeft u specifieke wensen ten aanzien van onderhoud aan bestaande panden. Een flexibele instelling vanuit het servicebedrijf is hierbij een must. BDR Deurtechniek bied de flexibiliteit die u zoekt.

Wilt u hier graag meer over weten of over de verschillende mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 013-889 35 41, stuur een e-mail naar info@bdrdeurtechniek.nl of vul ons contactformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.